Linkedin Reklamları

Linkedin şu an büyük bir profesyonel iş ağı platformudur. “Linkedin’de hedef kitleme nasıl ulaşabilirim? Nasıl harekete geçirebilirim?” diye düşünüyorsanız bunun cevaplarından birisi “Linkedin Reklamları” olacaktır. Linkedin reklamlarında tıklama ve görüntüleme üzerine reklam ücretlendirmeleri yapılmaktadır. Peki sizin için en uygun Linkedin reklam modeli hangisi? O zaman birlikte Linkedin reklam modellerine bakalım.

Metin
Reklamları

Linkedin’de hem akış hem şirket hem de profil sayfalarının üst bölümünde ve yan bölümünde çıkmaktadır. Genelde sayfa başına 4 tane olurlar. Sadece metne dayalı reklam çeşitidir. Hedef kitleniz, ana sayfasını kontrol ederken reklamınız dikkat çekecektir.

Dönen
Reklamları

Dönen reklamlar, farklı parçaları/hizmetleri aynı anda tanıtmak için kullanılıyor. Dönen görseller sayesinde hikayeleriniz somutlaşır ve kitlenizi hem masaüstü hem de mobil cihazlarda markanıza katılmaya teşvik eder.

Sponsorlu İnmail
Reklamları

Masthead reklamlar; hem mobil cihazlar hem bilgisayarlar hem de TV ekranlarında Youtube ana sayfasında en üst alanda görülen reklamlardır. Masthead reklamlar yalnızca Google satış temsilcisi aracılığıyla rezervasyon esaslı olarak kullanılabilir.

Bu reklam türü yeni bir ürün, hizmet veya lansmanı duyurma için yada çok kısa sürede geniş bir kitleye erişmek için kullanabilirsiniz.

Amacınızı Belirleyin

Örneğin şirketinizin marka bilinirliğini mi artıracaksınız yoksa yeni açtığınız web sitenizin reklamını mı yapacaksınız? Paylaştığınız postları Linkedin’de daha fazla şirket yöneticisine mi göstermeyi hedefliyorsunuz yoksa şirket İK’larına InMail göndererek şirketinizin hizmetleri hakkında bir toplantı mı almayı hedefliyorsunuz?

Kitlenizi Belirleyin

Linkedin reklamları diğer sosyal medya platformlarında paylaşılan reklamlardan daha maliyetlidir.O yüzden doğru hedef kitle seçmek oldukça önemli.

Amacımızı ve hedef kitlemizide belirlediğimize göre, https://business.linkedin.com/marketing-solutions/ads bu linkten reklam kampanyanızı oluşturacağınız siteye geçebilirsiniz.

Açılan sayfanın sağ üst köşesinde “Reklam Oluştur’a” tıklayın.

Amacınızı Belirleyin

Örneğin şirketinizin marka bilinirliğini mi artıracaksınız yoksa yeni açtığınız web sitenizin reklamını mı yapacaksınız? Paylaştığınız postları Linkedin’de daha fazla şirket yöneticisine mi göstermeyi hedefliyorsunuz yoksa şirket İK’larına InMail göndererek şirketinizin hizmetleri hakkında bir toplantı mı almayı hedefliyorsunuz?

Bilgilerinizi Eksiksiz Doldurun!

Öncelik bir hesabınız yoksa, hesap açmak seçeneğine tıklayıp hesabınızı oluşturabilirsiniz.Daha sonra “Kampanyalar/Reklamlar” kısımlarını da eksiksiz bir şekilde amaçlarınıza ve hedef kitlenize uygun bir şekilde doldurduğunuzda reklamınızı paylaşılmaya hazır demektir.