Linkedin şu an büyük bir profesyonel iş ağı platformudur. “Linkedin’de hedef kitleme nasıl ulaşabilirim? Nasıl harekete geçirebilirim?” diye düşünüyorsanız bunun cevaplarından birisi “Linkedin Reklamları” olacaktır. Linkedin reklamlarında tıklama ve görüntüleme üzerine reklam ücretlendirmeleri yapılmaktadır. Peki sizin için en uygun Linkedin reklam modeli hangisi? O zaman birlikte Linkedin reklam modellerine bakalım.

Linkedin Reklam Modelleri

Amacınızı Belirleyin

Örneğin şirketinizin marka bilinirliğini mi artıracaksınız yoksa yeni açtığınız web sitenizin reklamını mı yapacaksınız? Paylaştığınız postları Linkedin’de daha fazla şirket yöneticisine mi göstermeyi hedefliyorsunuz yoksa şirket İK’larına InMail göndererek şirketinizin hizmetleri hakkında bir toplantı mı almayı hedefliyorsunuz?

Hedef Kitlenizi Belirleyin

Linkedin reklamları diğer sosyal medya platformlarında paylaşılan reklamlardan daha maliyetlidir.O yüzden doğru hedef kitle seçmek oldukça önemli.

Amacımızı ve hedef kitlemizide belirlediğimize göre, https://business.linkedin.com/marketing-solutions/ads bu linkten reklam kampanyanızı oluşturacağınız siteye geçebilirsiniz.

Açılan sayfanın sağ üst köşesinde “Reklam Oluştur’a” tıklayın.

Bilgilerinizi Eksiksiz Doldurun!

Öncelik bir hesabınız yoksa, hesap açmak seçeneğine tıklayıp hesabınızı oluşturabilirsiniz.Daha sonra “Kampanyalar/Reklamlar” kısımlarını da eksiksiz bir şekilde amaçlarınıza ve hedef kitlenize uygun bir şekilde doldurduğunuzda reklamınızı paylaşılmaya hazır demektir.

 

Linkedin reklam modellerinden sizin için en uygunu hangisi olacağına karar veremediyseniz veya bu işi profesyonel ellere bırakmak istiyorum diyorsanız, izmir dijital reklam ajansı olan Web Adresim’den destek alabilirsiniz.

Gelin, Dijital Pazarlama ile Markanız için Yeni bir Çağ Açalım !

Bize Ulaşın!