
√ Tweetlerinizi tanıtarak henüz sizi takip etmeye başlamamış olan kişilere ulaşabilir, 280 karakterlik yaratıcı içeriklerle sizi takip etmelerini sağlayabiliriz.
√ Twitter reklamları ile markanızın hayranlarını, takipçi ve retweet sayısını arttırabilir, marka bilinirliğini sağlayabilirsiniz.
√ Twitter reklamlarında sadece kullanıcılar sizi takip ettiğinde, sponsorlu tweetiniz retweetlendiğinde, yanıtlandığında ya da tıklanıldığında ödeme yaparsınız.
Neden Twitter’da Reklam Vermeliyim?
Twitter’ın aylık ortalama 325 milyon aktif kullanıcısı vardır.
Dünya genelinde günlük 500 milyon tweet atılmaktadır.
Twitter’ın Türkiye’de 10 milyonun üzerinde kullanıcısı bulunmaktadır.
Twitter üzerinden dakikada 350 bin tweet atılmaktadır.
Tweetler içerisinde kullanılan hashtagler, ülke gündemlerini etkilemektedir.
Yazılan bir iletinin başkaları ile paylaşılma oranları oldukça yüksektir.
45 milyon internet kullanıcısının bulunduğu Türkiye’de her üç kişiden birinin Twitter hesabı bulunmaktadır.
Türkiye’de günlük yaklaşık olarak 6.7 milyon tweet atılmaktadır.


Twitter Reklam Modelleri
Promoted Tweet (Sponsorlu Tweet)
İletilecek mesajı öne çıkartmaya yarayan sponsorlu reklam türüdür. Bu reklam modelinde öne çıkarılmak istenen içerik (mesaj, link, fotoğraf veya video) mevcut Twitter takipçileri haricindeki ilgili hedef kitleye iletilmektedir. Promoted Tweet reklamları, etkileşim başına maliyet unsuru ile ücretlendirilmektedir. Yani kullanıcıların tweete ya da linke tıklamaları, retweet yapmaları, yanıtlamaları ve benzeri etkileşim durumlarında ödeme yapılmaktadır.
Promoted Trend (Sponsorlu Gündem)
Promoted trend reklamları ile günün Trend Topic (TT) listesinin başına, işletmeye ait belirlenen hashtag’in eklenmesi yöntemidir. Bu sponsorlu reklam modelinde işletmelerin, markaların belirlemiş oldukları #hashtag, 24 saat boyunca Trend Topic listesinde en üst sırada yer alır. Bu reklam modelinde uygulanacak reklam gece 00.00 itibariyle yayına girer ve aynı gün 23.59’da sona erer. Promoted Trend, bir günlük sponsorlu reklam modelidir.
Twitter Sponsorlu Reklamları
Promoted Account reklamları genel olarak takipçi sayısını arttırmaya yönelik olarak yapılan reklam modelidir. Bu reklam modeli ile yeni açılan hesapların ya da yeteri kadar popüler olmadığı düşünülen hesapların takipçi sayılarını kısa sürede arttırmak için kullanılabilir. Bu reklam yöntemi Twitter’ın “kimi takip etmeli (who to follow)” bölümünde yayınlanmaktadır. Bu şekilde reklam verildiği takdirde, hesap bu alanda en üstte ve tek başına görüntülenecektir.